HotWaterMusiC

pardon me, you got light?

12/26/08

godfather !

Sigara içmeye başladım ve babama kendim söylemeye karar verdim.
"-Baba sana kötü bi haberim var?
-...n'oldu lan?
-...ııııııh..şey...ben sigara içmeye başladım galiba.-nie "galiba" dedim hala merak ediyorum..=)-
-İyi bok yedin!
-Ne bu kadar mı, başka bişey demiycen mi?
- (Sessizlik) ..."

O andan itibaren babamı daha çok sevmeye başladım-Kralsın!-. Adam salak etti beni sadece "ii bok yedin" dedi, oysaki ben o cumlenin ardından sol kroşe, sağ sıvazlama tarzı egzentirik hareketler bekliordum. Kafamda kurguladığım babamın bana vereceği muhtemel tepki babamın aslında öyle biri olmasından kaynaklanmıyordu tabi. Babam öyle bi adam değil-ha hiç mi dövmedi? oha şu yaşına kadar babasından dayak yemeyen var mı?kızları tenzih ederim- ama erkek çocukları sigara gibi kötü alışkanlıklara başladığı zaman ailesinden-baba- öyle bi tepki bekliyor ister istemez, lakin babacıım beni haz+şüphe-acaba evde mi bişeyler yapmayı planlıyor=)-+hayal kırıklığı karışımı bi duyguya sürükledi. Hatta o gün sigara içmemeliyim diye düşündüm-biri size 1 adım yaklaşırsa, siz ona 2 adım yaklaşın-...bence bu harp, darp, fena muamele, lafla sikme vb. beklentilerinin nedeni de "mahalle baskısı" (!) şu geçenlerde yapılan kamuoyu araştırmasına göre=)

2 ÇemkireN :

  1. Anonymous said...

    "lakin babacıım beni haz+şüphe-acaba evde mi bişeyler yapmayı planlıyor=)-+hayal kırıklığı karışımı bi duyguya sürükledi. "

    =D =D =D

    -esin-

  2. Henry Chinaski said...

    o duygu karmaşasının bi parçası olan şüphe sonraki 2gün boyunca devam etti =)

Archive

  • 12 (4)
  • 1 (3)
  • 2 (10)
  • 3 (2)
  • 4 (1)