HotWaterMusiC

pardon me, you got light?

2/5/09

e....en...ent..ente.entel !



saat 21:47 ve başlıyorum..yazmak gibi bir niyette değildim hatta kapıya kilidi vurup çıkıyordum ki, şu an içinde bulunduğum ortamın cazibesine dayanamadım..benim biraderin işyerindeyim-zaten bu saatte başka yerden internete girmem zor, iddaadan ya da piyangodan para vurmadıkça*(ki ne iddaa ne de loto toto oynuyorum şu sıralar) haa bir de sefanın evinden girebilirim dii mi lan kerhanacı=)..neyse ortama geleyim..ofis karanlık, bilgisayarın ışığı, bilgisayardan sızan ışık huzmesine eşlik eden UFO'nun turuncu ve seksi ışığı, WİNSTON soft paketinin içindeki 7 adet sigaram ve paketin içinden aldığım 8. sigaranın dumanı, fonda bitmeyen-bitince de ısrarla başa aldığım- karagüneş müzik ziyafeti, mesene penceresinden de fatih yazıyor(bunun cazibeyle pek alakası yok)




-kardeşim burağın sınavına girmiş, ve çakma polatla kenafir gözlü fermeerin karışımı burağın sarfettikleri sözler şunlar(mış):


-finalde kolay sordum, bütte acımam..


Editörün yorumu: a.q amsalağı ne alaka, nasıl bi ilişki kurdun finalle büt arasında bana semantik, ekin(beyzaya slmlar), pragmatik olaylarına girmeden bi anlatıver ! (neyse kardeşim üzme kendini -defolu teselli-)




neyse ne işte..feriğim, fidanım, sevdalım(balladofathinmaniac.blogspot.com) ısrarla izmire gel de sahilde elele tutuşup bi o yana bi bu yana koşalım şarkılar söyleyelim diye davetkar kelamlar ediyor. Ben ise her seferinde ne kadar boktan bir maddi durumsuzluğun içinde bulunduğumu anlatmaya çalışıyorum, o da her seferinde:


"-yeter sus! benden sürekli kaçıyorsun farketmiyorum zannetme. kan var bütün kelimelerinin altında." diye sitemkar kelamlar ediyor =).-bu kelam lafını çok sevdim ben-. ondan kaçışım daha ne kadar sürer bilinmez!




entel olma çabalarıma gelince..eveeeet..entel oluyorum..devam eden bir süreci anlatmak için "oluyorum" dedim, çünkü "pat" diye entel olunmuyor. belli başlı gereklilikleri var bu olayın. mesela bi tane şundan alıcaksın=) ==>
==>
==>
sonraki adım entel olmaya çalışma riskine girebilecek bir eş bulmak.-o da tamam:D-sonra biraz kitap okumak gerekiyor, biraz değil bayaa bayaa.bu da hallediliyor sağdan soldan kitap dilenebilirsiniz. ve bahaneniz de şu olsun, almaya param yok demeyin: "ya ben sıfır kitap okuyamıyorum, neden bilmiyorum ama öyle tuhaf bi huyum var. aradığım kitabı da geçen sahafa gittim bulamadım 2. elini, vs. vs. vs."=)sonra bi de "akepe"ye muhalif olacaksınız, biraz da ergenekonla hafiften bi bağlantınız olacak. yoksa bi boka yaramaz okuduğunuz onca kitap, gezdiğiniz onca müze, çektiğiniz onca fotoğraf-müzede-, boynunuza doladığınız fular. bakmazlar bunlara. sonra yüksek lisans, doktora, bilmem kaç tane kıytırık üniversiteden, bilmem kaç kişiye yalakalık yaparak, gerekirse de altına yatarak alacağınız diploma ve bütün bunları yazacağınız taşaklı bi siviniz. sonra sonra, sınıfta herkes uykusuz okurken, not muhabbeti yaparken, kendilerini dersten bırakmasından korktuğu hocalara benim 5 yaşındaki yeğenim gibi küfür ederken, entel insanın bütün kimliklerinden sıyrılıp bir köşede "k dergisi", "edebi bir roman", "gazeteden yırtıp getirdiği politik bir köşe yazısı" vb. materyalleri çantasının derinliklerinden çıkarıp aydınlanması ve aydınlanırken de belli etmemesi icabeder-mesela entel olmaya çalışan insanın çevresinde ona "davar" diye hitap eden bir güruh varsa, bütün bunları yaptıktan sonra da yine "davar" kalabilmeli-.galiba yeter şimdilik..entel olma yolunda bu yolun yolcusu diğer yoldaşımla ilerlerken farklı yollardan yeni bilgilere ulaşırsam paylaşırım.
(bkz. yol: karada, havada, suda bir yerden bir yere gitmek için aşılan uzaklık, tarik)
*laptop alamamakla ilişkilendirilmiştir!

3 ÇemkireN :

  1. Anonymous said...

    WTF ?!?!?!?






    HIV

  2. beyza said...

    lan allah seni bildiği gibi yapsın bu mu entellik!
    yarısına katılmıyorum onu söyliyim. uykusuz okumak da mütiş bi entellik örneğidir dikkatini çekmek isterim. cidden, olaya böyle bakmıyorum belirmek istedim.
    " kan var bütün kelimelerinin altında."
    bu lafı da demek o 3.kişiden çaldın da bana dedin. yazıklar olsun.
    kızımın adını ekin koyacam artık kesin kararımı verdim.
    fatih ve ben seçilmiş zavallı ikili. çok üzülüyoruz. hatta üzüntüden bugün ders çalışma adına buluşup sefalara gidip film izledik. allahım sana geliyoruz.

  3. Henry Chinaski said...

    güzel güzel =) her söylediğime katılmaman beni her söylediğime katılmandan daha da mutlu etti:D

    uykusuzu herkes okumakta ve herkes gülmekte-ben de dahil olmak üzere- ben entellere özgü olan k dergisini vurgulamak amacıyla uykusuza değindim.

    iyi ben de siz ders çalışıyorsunuz da ben çalışamıyorum diye kahroluyordum zaten ! :D

Archive

  • 12 (4)
  • 1 (3)
  • 2 (10)
  • 3 (2)
  • 4 (1)