HotWaterMusiC

pardon me, you got light?

2/6/09

unamethedrama,iplaythepart!

yine yazıyorum, evet! hiç 2gün artarda yazmamıştım. bi günde 2 tane yazmıştım ama 2 gün artarda hiç olmamıştı. ne mesudum yareppim! esranın sınavı var ayın 10unda saat 13te. ama çalışmamam gerektiğine karar verdim. çünkü son 2 sınavı çalışmadan geçtim. Allah'ın hakkı 3tür. 3.de göte geleceğimi biliyorum, ve vizem de 10du zaten. yani 80 almam gerekiyor. ve ezbere karşı olan hocamızın sorduğu soruların alayı ezber. içimden bir ses kadının geçireceğini, çalışmam gerektiğini söylüyor ama 32143561263 sayfa kuram oturup da ezberlenir mi. ha konunun aslını anlarım anlamasına da, şimdi sınav da fotokopilerdeki yazıların tıpkısının aynısını isteyeceğini bildiğimden-"ezberci sisteme hayır!" diyen hocamızın- çalışıp da ezberlemem imkansız. geçseydi fatih geçerdi zaten =) b...k hocanın bütünden 80 alıp geçtim, daha doğrusu o geçirdi, benim o dersten 80 almam-kendi alın terimle-, SAYIN baykalın önce iktidara gelip, sonra da her mahalleye Kur'an kursu açma girişimini tamamlaması ve Erdoğan'ın-Sayın Başbakanımızın- Davos'ta peresten dayak yemesi gibi bişey olurdu. bu hocanın sınavına sabah 10da girdik-tarih:03.02.2009, büyük müzekart günü- bana kartını verdi akşam beni ara da sınav sonuçlarınız söyleyeyim diye. kadını aradım herzamanki gibi bana "siz" diye hitap etti, ve sınavdan 80 aldığımı-daha doğrusu verdiğini- söyledi. hatta üstüne üstlük "serdar, eğer 80 yetmiyorsa biraz daha yükselteyim" dedi ve ben kalakaldım öylece. ve hemen o kadını da şabanla beraber sevdiğim hocalar listesine aldım.-malum çıkar ilişkisi- hatta ona bi çift lafım var. "kedin oluum besle beni."ve her öğretmenin öğrenciye yaptığı bir kıtaktan sonra duyduğu haklı babacan tavırla, "ama 2. dönem sizden daha iyi bir performans bekliyor olacağım" dedi. ben de malum yalan söyledim(bkz:ikiyüzlülük), tamam hocam ortalığın amına gorum siz isteyin yeter ki dedim! neyse böyle şeylerdi işte. -you name the drama, i play the part-

0 ÇemkireN :

Archive

  • 12 (4)
  • 1 (3)
  • 2 (10)
  • 3 (2)
  • 4 (1)